24
Jacek Bereźnicki 16.04.2014

Janowicz w szopie, czyli real-time marketing w wydaniu Atlasa

Janowicz w szopie, czyli real-time marketing w wydaniu Atlasa

fot: Atlas

Wybuchowe i nieco histeryczne zachowanie Jerzego Janowicza na konferencji prasowej po przegranym meczu odbiło się szerokim echem w internecie, a kpiono głównie z jego słów o trenowaniu "po szopach". Jeden ze sponsorów tenisisty postanowił to wykorzystać.

Producent chemii budowlanej Atlas na swojej stronie internetowej zamieścił zapowiedź spotu reklamowego z udziałem Jerzego Janowicza, którego motywem przewodnim, a zarazem głównym gagiem, jest obecność tenisisty w szopie. Załączono nawet zdjęcie z planu.

Najnowsza produkcja Atlasa to mrugnięcie okiem do  klientów znających nasze wcześniejsze projekty, w których dominował humor i dystans. Tak też jest i teraz, stąd pomysł na realizację filmu „w szopie”. Takiego projektu w branży chemii budowlanej jeszcze nikt nie zaserwował – powiedział Oskar Solecki szef marketingu spółki.

Oprócz Janowicza w spocie wystąpią też dwaj inni – znacznie mniej znani – sportowcy sponsorowani przez Atlas: kierowca wyścigowy Maciej Steinhof oraz piłkarz Paweł Tarnowski. Firma zapowiada, że premiera spotu nastąpi "wkrótce".

Jak zauważa branżowy serwis Marketing przy Kawie, akcja reklamowa firmy Atlas to przykład tzw. real-time marketingu, który polega na spontanicznym wykorzystaniu aktualnych wydarzeń do tworzenia przekazu marketingowego

24 Co sądzisz? Zajrzyj do komentarzy

Komentarze24

Popularne Najnowsze

mm 16 kwietnia 2014 16:55:29
12 4
jak można się reklamować za pomocą gościa który ciągle przegrywa- przecież to strzał w stope!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 23:34:33
3 1
No!!! Jest OK !!!! Z szopy wyszedłeś - do szopy wrócisz.
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 21:53:56
2 0
Real Time marketing ludzie czy nie można pisać po Polsku? Tak jak Ci wszyscy "area sales managerowie" itp pierdoły...smiech mnie ogarnia śmiech
Pokaż cały komentarz
qqq 16 kwietnia 2014 18:59:27
3 1
On jest tak glupi i kompromitujacy jaj caly pzpn od kopanej bo to wlasnie oni powinni zajac szopke bo i tak juz ja odwalaja
Pokaż cały komentarz
Klient 16 kwietnia 2014 18:31:42
3 1
Już przestaję kupować ich materiały. Tej firmie już dziękuję. Nie będę kupował dziadowskich wyrobów.
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 22:10:09
1 0
JA również dziękuję Atlasowi i ;Jerzykowi; -spadną obroty[zyski]to i ,Jerzyka może przestaną SPONSOROWAĆ i co w tedy...chyba rzeczywiście trafi do szopy.............../????
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 14:47:17
8 6
no i wieś spotkała się tam gdzie ich miejsce
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 19:31:40
1 0
zwiastun spotu www.ZrobimyCieNaBialo.pl
Pokaż cały komentarz
Pokaż więcej komentarzy
Rynek nieruchomości luksusowych. Oto szalone pomysły deweloperów

Rynek nieruchomości luksusowych. Oto szalone pomysły deweloperów

Co można dać milionerom, którzy mają właściwie już wszystko? Deweloperzy luksusowych nieruchomości prześcigają się w pomysłach. Helikopter na dachu, samochód w salonie i lokaj przygotowujący dziecięcy wózek na każde wezwanie - to tylko część udogodnień, na które mogą liczyć nabywcy najdroższych apartamentów.
Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Ruch organiczny w służbie e-commerce. Pozycjonowanie kluczem do wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym

Ruch organiczny w służbie e-commerce. Pozycjonowanie kluczem do wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym

W polskim Internecie aktywnie działa ponad 15000 sklepów. Przy wciąż rosnącej konkurencji ładna witryna to za mało, by odnieść sukces w branży. Koniecznością są specjalistyczne działania z zakresu marketingu internetowego, które skutecznie wpłyną na zwiększenie zyskowności każdego e-sklepu.
pokaż więcej