23
Jacek Bereźnicki 16.04.2014

Janowicz w szopie, czyli real-time marketing w wydaniu Atlasa

Janowicz w szopie, czyli real-time marketing w wydaniu Atlasa

fot: Atlas

Wybuchowe i nieco histeryczne zachowanie Jerzego Janowicza na konferencji prasowej po przegranym meczu odbiło się szerokim echem w internecie, a kpiono głównie z jego słów o trenowaniu "po szopach". Jeden ze sponsorów tenisisty postanowił to wykorzystać.

Producent chemii budowlanej Atlas na swojej stronie internetowej zamieścił zapowiedź spotu reklamowego z udziałem Jerzego Janowicza, którego motywem przewodnim, a zarazem głównym gagiem, jest obecność tenisisty w szopie. Załączono nawet zdjęcie z planu.

Najnowsza produkcja Atlasa to mrugnięcie okiem do  klientów znających nasze wcześniejsze projekty, w których dominował humor i dystans. Tak też jest i teraz, stąd pomysł na realizację filmu „w szopie”. Takiego projektu w branży chemii budowlanej jeszcze nikt nie zaserwował – powiedział Oskar Solecki szef marketingu spółki.

Oprócz Janowicza w spocie wystąpią też dwaj inni – znacznie mniej znani – sportowcy sponsorowani przez Atlas: kierowca wyścigowy Maciej Steinhof oraz piłkarz Paweł Tarnowski. Firma zapowiada, że premiera spotu nastąpi "wkrótce".

Jak zauważa branżowy serwis Marketing przy Kawie, akcja reklamowa firmy Atlas to przykład tzw. real-time marketingu, który polega na spontanicznym wykorzystaniu aktualnych wydarzeń do tworzenia przekazu marketingowego

23 Co sądzisz? Zajrzyj do komentarzy

Komentarze23

Popularne Najnowsze

mm 16 kwietnia 2014 16:55:29
12 4
jak można się reklamować za pomocą gościa który ciągle przegrywa- przecież to strzał w stope!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 23:34:33
3 1
No!!! Jest OK !!!! Z szopy wyszedłeś - do szopy wrócisz.
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 21:53:56
2 0
Real Time marketing ludzie czy nie można pisać po Polsku? Tak jak Ci wszyscy "area sales managerowie" itp pierdoły...smiech mnie ogarnia śmiech
Pokaż cały komentarz
qqq 16 kwietnia 2014 18:59:27
3 1
On jest tak glupi i kompromitujacy jaj caly pzpn od kopanej bo to wlasnie oni powinni zajac szopke bo i tak juz ja odwalaja
Pokaż cały komentarz
Klient 16 kwietnia 2014 18:31:42
3 1
Już przestaję kupować ich materiały. Tej firmie już dziękuję. Nie będę kupował dziadowskich wyrobów.
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 22:10:09
1 0
JA również dziękuję Atlasowi i ;Jerzykowi; -spadną obroty[zyski]to i ,Jerzyka może przestaną SPONSOROWAĆ i co w tedy...chyba rzeczywiście trafi do szopy.............../????
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 14:47:17
8 6
no i wieś spotkała się tam gdzie ich miejsce
Pokaż cały komentarz
Gość 16 kwietnia 2014 19:31:40
1 0
zwiastun spotu www.ZrobimyCieNaBialo.pl
Pokaż cały komentarz
Pokaż więcej komentarzy
I jak tu pomóc rolnikom? Bruksela dzieli pieniądze, Polska się nie zgadza

I jak tu pomóc rolnikom? Bruksela dzieli pieniądze, Polska się nie zgadza

82 miliony euro na wsparcie finansowe dla producentów jabłek i gruszek, 43 miliony euro na pozostałe produkty - taki podział unijnych środków zaproponowała Komisja Europejska. Dziś odbyło się
Oszustwo na darmowym internecie. Tysiące poszkodowanych i śledztwo

Oszustwo na darmowym internecie. Tysiące poszkodowanych i śledztwo

Prezydent Ukrainy sprzeda swój biznes. Cały

Prezydent Ukrainy sprzeda swój biznes. Cały

Niemcy pozywają szwajcarski bank. O zaginione marki

Niemcy pozywają szwajcarski bank. O zaginione marki

91 mln euro czyli ok. 110 mln franków szwajcarskich wraz z odsetkami domagają się Niemcy od jednego ze szwajcarskich banków
pokaż więcej