5
Aleksandra Stanek 12.04.2013

Największe centra finansowe na świecie. Warszawa daleko z tyłu

Według rankingu Global Financial Centres Index 2013, przygotowanego przez londyński ośrodek badawczy Y/Zien, który ocenia największe i najważniejsze centra finansowe na całym świecie, Warszawa zasłużyła tylko na 63. miejsce na 79 pozycji. Można zatem swobodnie powiedzieć, że w Polsce właściwie nie ma żadnego centrum finansowego.

Skoro więc nie u nas - to gdzie robi się największe deale na świecie? Zobaczcie sami...

Miejsce 63. Warszawa

1 z 16 Następny
Miejsce 63. Warszawa

fot: Marcin Białek/wikimedia, licencja CC BY-SA 3.0

Według rankingu centrów finansowych Warszawa zasługuje na miano zaścianka. Stolica Polski zajęła odległe, 63. z 79 miejsc tego zestawienia.

Oznacza to spadek o cztery pozycje.

Komentarze5

Popularne Najnowsze

Zolok 12 kwietnia 2013 23:24:33
1 0
Głupi ten ranking i tyle...
Pokaż cały komentarz
Polak 13 kwietnia 2013 16:08:56
0 2
walesa rozwalil komunizm I nowa Polske
Pokaż cały komentarz
Rynek nieruchomości luksusowych. Oto szalone pomysły deweloperów

Rynek nieruchomości luksusowych. Oto szalone pomysły deweloperów

Co można dać milionerom, którzy mają właściwie już wszystko? Deweloperzy luksusowych nieruchomości prześcigają się w pomysłach. Helikopter na dachu, samochód w salonie i lokaj przygotowujący dziecięcy wózek na każde wezwanie - to tylko część udogodnień, na które mogą liczyć nabywcy najdroższych apartamentów.
Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Ruch organiczny w służbie e-commerce. Pozycjonowanie kluczem do wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym

Ruch organiczny w służbie e-commerce. Pozycjonowanie kluczem do wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym

W polskim Internecie aktywnie działa ponad 15000 sklepów. Przy wciąż rosnącej konkurencji ładna witryna to za mało, by odnieść sukces w branży. Koniecznością są specjalistyczne działania z zakresu marketingu internetowego, które skutecznie wpłyną na zwiększenie zyskowności każdego e-sklepu.
pokaż więcej