3 Rafał Mościcki 22.06.2012

Przedsiębiorczość mają we krwi. Niemczycki junior szuka swojej drogi w biznesie

Przedsiębiorczość mają we krwi. Niemczycki junior szuka swojej drogi w biznesie

Michał Niemczycki, syn znanego przedsiębiorcy, nie od dziś próbuje swoich sił w biznesie. Historię jego przedsięwzięć opisuje "Puls Biznesu".

Michał jest synem Zbigniewa Niemczyckiego, jednego najbogatszych Polaków, który z majątkiem 200 mln zł zajmuje 91. miejsce na liście Forbesa.

Jak opisuje "PB", jednym z pierwszych jego pomysłów była nowa marka wody mineralnej - Voda Naturalna, sprzedawana w butelkach przypominających wódkę. Otworzył również pub, Goryl we Mgle, na warszawskiej Pradze, gdzie można pójść na koncert, potańczyć i obejrzeć mecz. Teraz chce zarobić na nowoczesnych technologiach.

Jego najnowszy projekt nosi nazwę Freebee. Jest to darmowa aplikacja na smartfony, ułatwiająca korzystanie z programów lojalnościowych.

Jak czytamy w dzienniku, Niemczycki junior, ma przedsiębiorczość we krwi, jednak nie chce wchodzić w buty taty i szuka własnej drogi rozwoju. Według "PB" nowy pomysł z praktyczną aplikacją dla użytkowników ma największy potencjał wzrostu.

3 Co sądzisz? Zajrzyj do komentarzy

Komentarze3

Popularne Najnowsze

Gość 25 czerwca 2012 14:28:25
0 0
tatko nakradl a synek z kradzionych pieniedzy zrobi legalne,taka jest kolej dziedziczenia,za wyjatkiem tych co nie kradli sa biednie i nastepnemu pokoleniu przekaza gowno.
Pokaż cały komentarz
iskra 23 czerwca 2012 01:33:37
0 0
I dobrze niech próbuje-życze mu powodzenia , a ojciec Go wesprze
Pokaż cały komentarz
Gość 22 czerwca 2012 17:17:08
0 0
ochhhh-ę, vodę w szklanych butelkach, ochhhhhhh ę
Pokaż cały komentarz
Apple na Chiny może zawsze liczyć. Tu jego zegarki ma już ponad milion osób

Apple na Chiny może zawsze liczyć. Tu jego zegarki ma już ponad milion osób

W samych Chinach Apple Watch znalazł już ponad 1,07 mln nabywców - wynika z danych chińskiej firmy TalkingData.
Galerie handlowe będą jeszcze większe. Takie są potrzeby najemców

Galerie handlowe będą jeszcze większe. Takie są potrzeby najemców

Polska Grupa Zbrojeniowa ma umowę z Boeingiem. Będą współpracować przy modernizacji armii

Polska Grupa Zbrojeniowa ma umowę z Boeingiem. Będą współpracować przy modernizacji armii

Wystawa Expo 2015 popularniejsza od Florencji. Włochy dużo na niej zyskały

Wystawa Expo 2015 popularniejsza od Florencji. Włochy dużo na niej zyskały

Już 12 milionów osób trafiło na tereny targów. Organizatorzy liczą, że liczba odwiedzających dojdzie do 20 milionów.
pokaż więcej