Aleksandra Stanek

Aleksandra Stanek

aleksandra.stanek@biztok.pl

od lat związana z dziennikarstwem gospodarczym. Górnictwo, hutnictwo, energetyka i inne ważne gałęzie przemysłu to główne obszary zainteresowań. Obok przemysłowej tematyki na bieżąco śledzi również lżejsze, lifestyle'owe oblicze świata biznesu

Teksty autora
Kreatywna reklama? Oni pokazują, jak to się robi

Kreatywna reklama? Oni pokazują, jak to się robi

Nasze miasta wyglądają jak słupy ogłoszeniowe. Zmęczeni reklamą zewnętrzną, narzekamy na zaśmiecone billboardami ulice, oszpecone budynki i nadmiar kampanii wielkoformatowych.
Najbardziej renomowane kraje świata. Polska lepsza niż USA, ale nie ma powodów do dumy

Najbardziej renomowane kraje świata. Polska lepsza niż USA, ale nie ma powodów do dumy

Polskie piwo w gronie najlepszych na świecie!

Polskie piwo w gronie najlepszych na świecie!

Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

Czy można zastrzec czerwoną gwiazdę? Rzecz o granicach ochrony znaków towarowych

22 mln zł, tyle może kosztować firmę Food Care naruszenie praw do znaku towarowego Tiger w sporze z Dariuszem Michalczewski. To najgłośniejsza tego typu sprawa w ostatnim czasie, która uświadamia,
Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Bułgaria, Albania, a może Włochy? Które kierunki są na polską kieszeń?

Polacy ruszyli na wakacje. Choć w tym sezonie, przez wzrost zagrożenia terrorystycznymi zamachami, wielu wybrało wakacje w kraju, to jednak kilka milionów Polaków zdecydowało się na zagraniczny urlop.
Ciemna strona gospodarki. Skarbówka chce odebrać oszustom radość z szampana na Kajmanach

Ciemna strona gospodarki. Skarbówka chce odebrać oszustom radość z szampana na Kajmanach

Koszulki, opaski i torby z egzorcyzmami. Zobacz, na czym potrafią zarabiać duchowni

Koszulki, opaski i torby z egzorcyzmami. Zobacz, na czym potrafią zarabiać duchowni

Zakazane reklamy, czyli jak firmy łamały Kodeks Etyki Reklamy

Zakazane reklamy, czyli jak firmy łamały Kodeks Etyki Reklamy

Wyuzdanie, dyskryminacja, wprowadzanie w błąd… to tylko niektóre z przewinień, za które w tym roku reklamy znikały z polskich anten i billboardów. Oto zbiór kampanii, które w tym roku naruszyły Kodeks Etyki Reklamy.
Lato na polskim rynku piwa, czyli co uwarzyły nam browary

Lato na polskim rynku piwa, czyli co uwarzyły nam browary

Piwny sezon w pełni. Za nami Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, które podniosły słupki sprzedaży, przed nami igrzyska olimpijskie, na które również mocno liczy branża, jeśli chodzi o wzrosty sprzedaży.
Strzelanie z armaty do wróbla, czyli najbardziej absurdalne decyzje skarbówki

Strzelanie z armaty do wróbla, czyli najbardziej absurdalne decyzje skarbówki

Poprzednia Strona 1 z 166 1 2 3 Następna